неділя, 21 жовтня 2018 р.

ЗАПРОШУЄМО НА ЗАНЯТТЯ ГУРТКА




Я,  Наталія Ридош, запрошую учнів початкової школи відвідати гурток «Орігамі», який працює у Краматорській українській гімназії у 2018-2019 н.р.
Метою програми гуртка є формування компетентностей особистості в процесі вивчення орігамі.
Основні завдання полягають у формуванні таких компетентностей:
 пізнавальноїоволодіння знаннями про папір, його виробництво, види, властивості, способи конструювання з паперу;
— практичноїоволодіння способами та прийомами складання паперу, формування практичних умінь і навичок виготовлення моделей орігамі;
— творчоїнабуття досвіду власної творчої діяльності, емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток; задоволення потреб особистості у творчій самореалізації;
— соціальноївиховання культури праці, формування дружніх стосунків; відчуття відповідальності, колективізму та взаємодопомоги.
За свідченням учених-психологів, орігамі є потужним засобом розвитку інтелекту дитини, унікальність якого полягає в гармонійному поєднан­ні роботи правої та лівої півкуль мозку.
Заняття орігамі розвивають пам'ять, просторову уяву, моторику пальців, точність рухів, вольові зусилля, вміння доводити справу до кінця, а також формують гнучке, евристичне мислення, естетичний смак, сприяють спілкуванню та встановленню дружніх стосунків у колективі. Існують численні докази того, що заняття орігамі зменшують рівень тривожності й підвищують упевненість у своїх силах, що дає змогу використовувати орігамі в арттерапії.
Поєднуючи риси мистецтва й науково-технічної творчості, орігамі дає можливість встановити органічні зв'язки з іншими шкільними дисцип­лінами: мовою (розвиток усного мовлення при аналізі моделі, придуму­вання казок орігамі), психологією, образотворчим мистецтвом (поняття про ритм, співставлення кольорів, основи композиції, формотворення), уроками трудового навчання, геометрією, кресленням тощо. Орігамі — це унікальний різновид інтелектуальної гри, яка сприяє гармонійному роз­витку образної, логічної та емоційно-вольової сфери людини.
На заняттях застосовуються різноманітні методи навчання: пояснювально-ілюстративні (розповідь, пояснення, бесіда, демонстрація); репро­дуктивні (відтворювальні); проблемно-пошукові (проблемне викладання матеріалу).
ГУРТОК «ОРІГАМІ» ЗАПРОШУЄ:
ТВОРЧИХ, ІНІЦІАТИВНИХ, ФАНТАЗЕРІВ ТА МРІЙНИКІВ:
ДАТИ ДРУГЕ ЖИТТЯ ПАПЕРУ;
РОЗВИНУТИ ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ;
ІЗ ПРОСТИХ ФІГУРОК СТВОРЮВАТИ ЦІКАВІ КОМПОЗИЦІЇ
ПРИЄДУЙТЕСЬ ДО НАС. МИ ЧЕКАЄМО САМЕ НА ВАС!
ВІВТОРОК - П’ЯТНИЦЯ  З 13.20 ДО 14.40 У КАБ № 115 ( 1-Й ПОВЕРХ)
КЕРІВНИК:РИДОШ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА










Немає коментарів:

Дописати коментар