РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ ПРОЕКТУ «МИЛОСЕРДЯ ТА ДОБРОТА - ДВА ЛЮДСЬКИХ КРИЛА» УЧНЯМИ 3(7)-Б КЛАСУ ГІМНАЗІЇ
Другий рік поспіль учні 3(7)-б класу
разом зі своїм класним керівником Соломкою Людмилою Іванівною реалізують
проект «Милосердя та доброта- два людських крила».
Актуальність
проекту очевидна. Останнім часом серйозну стурбованість викликає байдужість, черствість людей до
проблем знедолених людей, людей
похилого віку, до біди, яка сталась поруч. Тому проекти такого спрямування є дуже важливими у
вихованні підростаючого покоління таких важливих якостей як чуйність,
доброчинність, благодійність, великодушність, співпереживання, доброта, чесність, милосердя.
Адже це
природно допомогти знедоленому, поділитися шматком хліба. Доброта і чуйність, співпереживання і
щиросердність, уміння розділити чужий біль, вчасно підтримати у важку хвилину,
розрадити в горі та біді – це крила , на
яких тримається людство.
Протягом жовтня-листопада 2018 р. класним керівником було здійснено низку
заходів:
- ·
Організовано зустріч учнів класу із Чєпєлєвою Світланою Олександрівною, головою Краматорської
міської громадської організації, яка познайомила учнів із задачами благодійних
організацій м.Краматорська, які направлені на допомогу тим, хто потребує першечергової
допомоги та підтримки;
- ·
Психолог Центру соціально-психологічної реабілітації
дітей служби у справах дітей Краматорської міської ради познайомив
гімназистів із історією створення організації та проектами, до яких долучилися й гімназисти.
- ·
Тітомир Наталія Вікторівна, голова місцевого благодійного
фонду допомоги бездомним тваринам «ДРУГ», розповіла про специфіку своєї роботи.
Гімназисти разом з класним керівником 30 листопада 2018 р. відвідали притулок для тварин, які опинилися тут після травмування або недбалого ставлення
до них своїх господарів. Діти долучилися до годування та догляду за маленькими
мешканцями центру, надали посильну допомогу.
Переконані, що такі зустрічі дають змогу
відчути свою соціальну значимість, допомогти тому, хто зараз найбільше потребує
уваги та турботи, тому, хто сам за себе попіклуватися не може. Учні отримали задоволення
від спілкування, набули соціального
досвіду у об’єднанні зусиль
учнівського самоврядування у
практичній діяльності, крім того, кожен учень отримав можливість відчути себе
причетним до розв’язання загальної важливої проблеми. Гімназисти училися ставити і вирішувати проблеми,
оцінювати власну діяльність та брати на себе відповідальність. Діти були
зайняті в позаурочний час цікавою і
потрібною справою.
УВАГА! Учні
3(7)- б класу звертаються до усіх небайдужих гімназистів та їх батьків та
просять допомогти продуктами харчування для
собак та котів ( крупа, овочі, корм). У зимовий період їм так важко знайти собі
їжу. Можна звертатися безпосередньо до Соломки Людмили Іванівни, класного
керівника 3(7)- б класу. Заздалегідь вдячні усім за допомогу та підтримку.
Матеріал для статті надала Соломка Л.І.
Немає коментарів:
Дописати коментар