Як раніше повідомлялося, педагоги
Краматорської української гімназії беруть участь у проекті «Вивчай та
розрізняй: інфо-медійна грамотність», який направлений на здобуття навичок критичного
сприйняття інформації, а також інтеграцію медійної грамотності у програму
загальної середньої освіти. Діяльністю проекту передбачено розробку
методологічних матеріалів для вчителів та предметів: українська мова та
література, історія, мистецтво, художня культура. Нагадаємо, що Міністерство освіти і науки України у
партнерстві з ІRЕХ (Радою міжнародних досліджень та обмінів), МБФ «Академія
української преси», StopFake за підтримки Державного департаменту США та
Міністерства закордонних справ та справ співдружності націй Великої Британії
реалізує цей проект.
Протягом 10-11 січня 2019 року в м.Краматорську відбулися 2-денні тренінги з медіаграмотності для вчителів,
які викладають згадані предмети у 8-9-х класах.Серед учасників занять були Сезько Т.А., Савчук О.А., Жук Т.А. За мету організатори проекту
визначили можливість передати певні інструменти, за допомогою яких
швидко можна убезпечити себе від впливу недостовірної інформації.
Учителі-учасники
проекту, отримали можливість ознайомитись із новими
навчальними матеріалами, отримали знання та навички у сфері
викладання елементів медіаграмотності та критичного сприйняття
інформації, ознайомилися із інструментами перевірки інформації.
навчальними матеріалами, отримали знання та навички у сфері
викладання елементів медіаграмотності та критичного сприйняття
інформації, ознайомилися із інструментами перевірки інформації.
Крім теоретичної частини, курс містить
численні практичні приклади. Його доцільно пройти кожному, хто зацікавлений у критичному
сприйнятті інформації в сучасному світі.
Сьогодні всі ми маємо розвинути у собі
навик критичного сприйняття інформації. Завдання вчителів — не лише навчити
дітей розрізняти фейкові новини, а навчати ширшого вміння — робити судження.
Критичне мислення важливе під час навчання, але воно ще важливіше, коли молодь
вже йде в реальний світ і приймає рішення. «Докопуватися» до фактів, зважувати
й аналізувати альтернативи, задавати питання,
не приймати на віру першу випадкову відповідь— одне із головних завдань
сучасної освіти. Переконані, що розвиток
критичного мислення допоможе розвинути особистість,
а значить мудрішу спільноту, сильнішу Україну.
Робота над впровадженням завдань проекту
триває.
Немає коментарів:
Дописати коментар