четвер, 3 січня 2019 р.

ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ – ПАРАД ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ТА ЗАДУМІВ


Засідання педагогічної ради. Ці слова нерідко викликають уявлення про щось заформалізоване, нудне зібрання, на якому заслуховуються стереотипні доповіді про успішність і дисципліну, проголошуються заохочення й покарання. Дійсно, не можна обійтись  від традиційних порівняльних таблиць, які демонструють якість та успішність навчання учнів, ріст результатів участі у предметних олімпіадах та професійних конкурсах, інформацію про вивчення нормативних документів тощо. Без цього, погодьтеся, все ж таки обійтися неможливо, але зробити засідання педагогічної ради цікавим, корисним, сучасним можна. Це ми і намагаємося робити у Краматорській українській гімназії. Протягом багатьох років  формуємо думку про те, що педрада є лабораторією педагогічної майстерності, однією з умов розвитку експериментальної роботи в освітній установі. Тому виділяємо три основних напрями в діяльності педради. По-перше, питання, винесені на її розгляд, повинні бути цікаві всім. По-друге, до підготовки педрад залучати якомога більшу кількість модераторів, створювати творчі групи, що вирішували би перспективні задачі. По-третє, педрада повинна бути не тільки генератором цікавих ідей, а й експертною радою експериментальної роботи освітньої установи. Ми спробували зробити педраду органом, що об'єднає агентів змін загальною турботою про сьогоднішній і завтрашній день гімназії; спонукає до пошуку, творчості; створює у колективі атмосферу довіри, взаєморозуміння та поваги.
29 грудня 2018 року відбулося засідання педагогічної ради гімназії з теми «УМОТИВОВАНИЙ УЧИТЕЛЬ-АГЕНТ ЗМІН СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. СВОБОДА ВИБОРУ Й ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТ».
У  вступному слові Сезько Т.А., заступник директора з навчально-виховної роботи, визначила мету та задачі засідання. Доповідач  аргументувала вибір теми.
Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає…» А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, досягнувши вершини. У цьому полягає основна місія сучасного вчителя. Що спонукає вчителя продукувати методичні ідеї? Нагальна потреба (тепер це зветься виклики часу), нестримний креатив (модний термін), невгамовна вдача? Адже ідея – то найвища форма пізнання й мислення, яка не лише відображає об’єкт, а й спрямована на його перетворення.
Тож продукуймо ідеї! А кращий спосіб одержати гарну ідею – мати багато ідей!
На засіданні  прозвучало чимало  цікавих, перспективних та інноваційних ідей, які педагоги гімназії впроваджують у свою роботу.
Кіркеснер В.О., учитель початкових класів запропонувала створити модель Нової української школи. Волченко Т.А. та Кролівець Н.М., педагоги, які у цьому році є класоводами 1-х класів  показали, які створено  умови у гімназії для впровадження нового Держстандарту початкової освіти, сучасного освітнього простору в умовах реалізації  Коцепції  НУШ.  Соломка Л.І., учитель англійської мови, представила сучасний урок іноземної мови.  Щодо використовування мультимедійних презентацій  виступили Кучеренко О.Ю., Ільченко І.І., учителі метематики. Данильченко Г.Я. підготувала виступ на тему "Криза мотивації". У віртуальний світ поринули разом із Іваникіною К.О., учителем зарубіжної літератури.


Засідання педагогічної ради мало практичне спрямування. Виступи, які  були підготовлено було спрямовано на те, щоб утвердити думку про  роль та відповідальність учителя у сьогоднішньому реформуванні освіти. Практичні поради, які  було запропоновано, дали  можливість кожному визначити свій рівень обізнаності у даному питання, межі академічної свободи, власного вибору форм та методів роботи. 
Переконані, що перший крок до реальних змін – мотивований вчитель, зацікавлений в тому, щоб діти в школі здобували не тільки предметні знання, а й практичні, соціальні, особистісні навички, необхідні їм у майбутньому. Працюючи, перш за все, над самовдосконаленням і розвитком себе, як педагога – лідера, новатора, здатного змінюватись за потреб часу.
Детальніший звіт можна побачити на сторінці " СКАРБНИЧКА"


Немає коментарів:

Дописати коментар