четвер, 9 квітня 2020 р.

БУДЕМО ЗНАЙОМІ. ДЛЯ БАТЬКІВ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ


Шановні батьки майбутніх першокласників,
які виявили бажання бути членами великої родини   Краматорської української гімназії.

Сьогодні звертаємося саме до вас і ваших дітей!
На жаль, через загрозу поширення коронавірусу та запровадження  карантину ми не встигли провести заплановану зустріч. Тож сьогодні маємо  можливість поспілкуватися дистанційно, на сторінках цього сайту.
Дехто з вас уже знайомий з нашим навчальним закладом, бо ваші старші діти є гімназистами, декому вперше доведеться переступити поріг нашого закладу. У будь-якому випадку наступна інформація буде корисною для всіх.
У нашому закладі створено належні умови для комфортної роботи  педагогів, дітей та їх батьків.Освітній простір закладу працює на дитину та для неї. У Краматорській українській гімназії затишно та безпечно. Ми пропонуємо своїм учням освітній досвід, який максимально розкриває їхній навчальний потенціал. Вони прямуватимуть шляхом, на якому стануть незалежними учнями з широким кругозором, навчаться критично мислити та легко вирішувати проблеми, а також розвиватимуть свої таланти.
Наша робота спрямована на підготовку учнів до майбутнього. Ми прагнемо виховати випускників з українським серцем і сучасними навичками, які:
·         самостійно навчаються протягом всього життя;
·         знають свої сильні сторони;
·         гнучкі та легко адаптуються до змін;
·         відповідальні громадяни, які діють, керуючись морально-етичними чеснотами;
·         поважають права інших.
Ми приймаємо до Краматорської української гімназії не лише дитину, а й найближчих для неї людей — тата і маму, і бачимо батьків активними учасниками навчально-виховного процесу нарівні з учнями та вчителями. Навчання – це не двосторонній процес взаємодії учнів та вчителів, в ньому присутня і третя, не менш важлива, сторона – батьки.
ЩО ТРЕБА ЗНАТИ  ПРО  ЗМІНИ, ЯКІ ВІДБУВАЮТЬСЯ У СИСТЕМІ ОСВІТИ.
 Тепер ви –батьки майбутніх першокласників, тому все, що відбувається в системі освіти, вас стосується також.
Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки.
Докладніше про зміни
Реформу НУШ розраховано на роки, адже неможливо швидко змінити освітню традицію, що плекалася в Україні протягом десятиліть. Проте зміни вже розпочались, і Міністерство освіти і науки робить усе, аби вони були невідворотними.
Зокрема, у вересні 2017 року було ухвалено новий Закон “Про освіту”, який регулює основні засади нової освітньої системи, а у лютому 2018 року Кабінет Міністрів затвердив новий Державний стандарт початкової освіти.
Новий Стандарт початкової освіти з 2017/2018 навчального року успішно проходить апробацію у 100 школах по всій Україні у тому числі й у Краматорській українській гімназії (це учні 3-а, 3-б класів )
Основні засади реформи шкільної освіти та орієнтовний графік впровадження реформи викладено в Концепції Нової української школи. (English version). Там ви знайдете інформацію про цінності реформи (як-от орієнтація на учня, педагогіка партнерства, справедливе фінансування тощо), основні компетенції та візію, яким має бути випускник НУШ.(На нашому сайті у розділі "Корисні посилання"(горизонтальна панель) ви зможете знайти джерела інформації )
ЩО ЗМІНЮЄТЬСЯ ДЛЯ УЧНІВ?
Ключова зміна для учнів стосується підходів до навчання та змісту освіти. Мета НУШ – виховати інноватора та громадянина, який вміє ухвалювати відповідальні рішення та дотримується прав людини.
Замість запам’ятовування фактів та понять учні набуватимуть компетентностей. Це – динамічна комбінація знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно соціалізуватися, провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність. Тобто формується ядро знань, на яке будуть накладатись уміння цими знаннями користуватися, а також цінності та навички, що знадобляться випускникам української школи у професійному та приватному житті.
Список компетентностей, яких набуватимуть учні, уже закріплено законом «Про освіту». Він створювався з урахуванням «Рекомендації Європейського Парламенту та Ради Європи щодо формування ключових компетентностей освіти впродовж життя» (від 18.12.2006 р.):
·         вільне володіння державною мовою;
·      здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;
·         математична компетентність;
·         компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
·         інноваційність;
·         екологічна компетентність;
·         інформаційно-комунікаційна компетентність;
·         навчання впродовж життя;
·  громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівності, прав людини, добробуту та здорового способу життя, з усвідомленням рівних прав і можливостей;
·         культурна компетентність;
підприємливість та фінансова грамотність.
Державні стандарти можуть розширювати цей список.

ЩО ЗМІНЮЄТЬСЯ ДЛЯ БАТЬКІВ?
Один із принципів Нової української школи – партнерство, у тому числі – між школою та батьками. Батьки можуть створювати свої органи громадського самоврядування, а отже – впливати на освітній та виховний процеси.
Відтепер батькам легше контролювати фінанси школи. Усі навчальні заклади, які отримують публічні кошти (це, наприклад, бюджетні кошти та благодійні внески), зобов’язані оприлюднювати свій кошторис та інформацію про витрати. І батьки тепер можуть здійснювати перерахування благодійних внесків цілеспрямовано на школу, а не збирати готівкові кошти, які дуже складно обліковувати.
Співпраця між усіма учасниками освітнього процесу – учителів, учнів, адміністрацій та батьків – наріжний камінь, який допоможе досягти всіх інших результатів. Адже тільки так можливо втілити головну мету: змінити освітнє середовище, впровадити навчання для життя.
І врешті – зробити українську школу відкритою, цікавою та сучасною.

ЩО ЗРОБЛЕНО У КРАМАТОРСЬКІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ГІМНАЗІЇ У РАМКАХ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ.

Освітнє середовище організоване таким чином, щоб кожна дитина почувала себе у класі затишно і безпечно, а кожен клас відображав ту спільноту дітей, яка там навчається.

Навчальний простір для учнів перших класах Краматорської української гімназії  облаштовується  так, щоби задовольнити  індивідуальні потреби кожної дитини та сприяти  роботі дітей в малих групах. Переконані, що спільна робота у шкільному колективі сприятиме  розвитку взаємоповаги і відповідальності.

Водночас,  у класі є місця, де дитина може побути наодинці. Так само виділено місця, де  діти  можуть  зберігати  особисті речі. У нас створено умови для навчання дітей в інклюзивному класі.(Інклюзивний клас відкрито у 2019-2020 н.р.)

Стіни і меблі не лише класної кімнати, а й у коридорах, використовуються для розміщення робіт учнів. Така увага до дитячої праці й творчості підвищує їхню самооцінку і формує гідність.
Деталі  щоденника  НУШ Краматорської української гімназії за минулі роки ви можете переглянути  не виходячи із сайту на сторінці «НУШ»(що розташована на горизонтальній панелі)

Із сьогоденням ви можете познайомитися, переглянувши замальовку «ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ». Зйомки проведено навесні 2020 р., ми готувалися до нашої з вами зустрічі та хотіли показати, як навчаються учні 1-х класів та  учні 4-х класів разом зі  своїми класоводами. Ми показали, які вони мають результати уже на виході з початкової школи. Ви також можете преконатися, що  уроки проводяться з використанням сучасної навчальної техніки.
Тож до перегляду  за посиланням:



Шановні батьки!
Ось добігла кінця наша  віртуальна зустріч.Сподіваємося, що незабаром ми зустрінемося наживо. Розраховуємо на вашу допомогу, розуміння та підтримку.Зі свого боку колектив Краматорської української гімназії прикладає максимум зусиль для комфортного перебування усіх учасників навчально-виховного процесу в стінах нашого закладу.  
Хочемо нагадати, що коли батьки співпрацюють з учителем, дитина бачить, що всі значимі для неї дорослі піклуються про неї. Відтак зростає і самоповага.

Об’єднання зусиль учителів і батьків сприяє особистісному зростанню дитини і полегшує засвоєння матеріалу. Ось чому важливо зробити  нашу нову школу і дім одним цілим для дитини.

Роль учителя змінюється Крім передачі знань учитель буде формувати спільноту, сприяти формуванню позитивної самооцінки, розвивати ключові навички для життя. Зокрема, будуть виховуватися цінності свободи і відповідальності. Вміння формувати і відстоювати власну точку зору, слухати інших, ділитися, досягати компромісів.
Ми чекаємо від батьків:
·         віри у свою дитину та прийняття її такою, якою вона є;
·         бажання розвивати творчі здібності та всіляко заохочувати прояви ініціативи;
·         довіри до всіх, хто працюватиме з дитиною: до керівництва навчального закладу, вчителів, психологів, адже всі вони — професіонали, віддані своїй справі й готові до діалогу та співпраці;
·     чіткого розуміння, що навчання для дитини є своєрідною роботою, що повинна цінуватися і сприйматися так само, як і ваша щоденна робота;
·         зацікавленості шкільними справами дитини;
·         підтримки здорового способу життя;
·   поваги до української мови, культури та традицій, толерантного ставлення до кудьтур інших народів.
Ми завжди відкриті для вас і впевнені, що разом нам вдасться досягти поставленої мети.
Тож співпрацюймо, бо разом – ми сила!

 Матеріал підготувала
Тетяна Сезько,
заступник директора з навчально-виховної роботи
 Краматорської української гімназії.





Немає коментарів:

Дописати коментар