14 березня 2019 р. на базі Краматорської
української гімназії відбувся міський семінар для заступників директорів міста
Краматорська з теми: «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА - НОВИЙ ЗМІСТ ОСВІТИ. НОВІ ПРОФЕСІЙНІ РОЛІ ТА
ЗАВДАННЯ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ
УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ». На семінарі було представлено досвід адміністрації та педагогічного
колективу гімназії. Творча група підготувала для учасників засідання різні
форми роботи: інтерактивну міні-лекцію, методичні вправи, руханки, роботу в
групах тощо.
Метою
семінару було визначено:
•показати
можливості реалізації нових
ролей та завдань учасників
навчально-виховного процесу в контексті Концепції НУШ;
• продемонструвати творче використання прогресивних
технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної та управлінської техніки
у процесі викладання навчальних дисциплін, управлінській діяльності;
•обмінятись досвідом, педагогічними знахідками; стимулювати до
самовдосконалення та творчого зростання;
• оцінити
власні вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному полі Нової української школи.
Не випадково гаслом були обрали слова «продукуємо ідеї», бо ідея –
то найвища форма пізнання й мислення, яка не лише відображає об’єкт, а й
спрямована на його перетворення. Кращий спосіб отримати гарну ідею – мати багато ідей!
Сезько
Т.А., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка була ведучою
семінару, виразила сподівання, що семінар, буде сприяти створенню та поширенню цікавих, перспективних та унікальних
ідей.
На
семінарі присутні мали змогу познайомитися із наступними темами:
СТВОРЕННЯ
СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НУШ у КУГ.
ВОЛЧЕНКО Т.А. КРОЛІВЕЦЬ Н.М. ,
педагоги початкових класів
ПРО СУЧАСНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.
ДМИТРІЄВА І.Г.,
завкафедри іноземних мов,учитель англійської мови
МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС: ЩОДЕННИК НУШ.
СЕЗЬКО Т.А., заступник директора
з навчально-виховної роботи
Краматорської української гімназії.
МОЖЛИВОСТІ
ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ.
ЛАБОРАТОРІЯ РОБОТОТЕХНІКИ У
ГІМНАЗІЇ.
ГРУЗІНА Н.В.,
учитель інформатики, команда дітей-учасників гуртка
«Робототехніка»
ЕЛЕМЕНТИ
МУЛЬТИМЕДИЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА РІЗНИХ
ЕТАПАХ УРОКУ МАТЕМАТИКИ.
ІЛЬЧЕНКО І.І.,
учитель математики
РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ З ФІЛОЛОГІЧНО ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ: ЛІНГВІСТИЧНІ
ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО УЧНЯ, ЗДАТНОГО ДО ТВОРЧОГО ТА НАУКОВОГО
ПОШУКУ.
МЕЛЬНИК І.Р.,
учитель української мови та літератури, керівник
гуртка «Мовно-літературна майстерня», «Крок до науки»
ВІРТУАЛЬНА
РЕАЛЬНІСТЬ.
ІВАНИКІНА К.О.,
учитель зарубіжної літератури
Немає коментарів:
Дописати коментар