субота, 16 березня 2019 р.

ПРОДУКУЄМО НОВІ ІДЕЇ!


14 березня 2019 р. на базі Краматорської української гімназії відбувся міський семінар для заступників директорів міста Краматорська  з теми: «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА - НОВИЙ ЗМІСТ ОСВІТИ. НОВІ ПРОФЕСІЙНІ РОЛІ ТА ЗАВДАННЯ УЧАСНИКІВ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ». На семінарі було представлено досвід адміністрації та педагогічного колективу гімназії. Творча група підготувала для учасників засідання різні форми роботи: інтерактивну міні-лекцію, методичні вправи, руханки, роботу в групах тощо.
Метою семінару було визначено:
показати можливості реалізації   нових ролей   та завдань учасників навчально-виховного процесу в контексті Концепції НУШ;
  продемонструвати  творче використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної та управлінської техніки у процесі викладання навчальних дисциплін, управлінській діяльності;
обмінятись досвідом, педагогічними знахідками; стимулювати до самовдосконалення та творчого зростання;
 оцінити власні вміння використовувати сучасні підходи у компетентнісному  полі Нової української школи.
Не випадково гаслом  були обрали слова «продукуємо ідеї», бо ідея – то найвища форма пізнання й мислення, яка не лише відображає об’єкт, а й спрямована на його перетворення. Кращий спосіб отримати  гарну ідею – мати багато ідей!
Сезько Т.А., заступник директора з навчально-виховної роботи, яка була ведучою семінару, виразила сподівання, що семінар, буде сприяти  створенню та поширенню  цікавих, перспективних та  унікальних  ідей.
На семінарі  присутні мали змогу  познайомитися із наступними темами:

СТВОРЕННЯ СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ  В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НУШ у КУГ.
ВОЛЧЕНКО Т.А. КРОЛІВЕЦЬ Н.М. ,
педагоги початкових класів

ПРО  СУЧАСНИЙ УРОК ІНОЗЕМНОЇ МОВИ.
ДМИТРІЄВА І.Г.,
завкафедри іноземних мов,учитель англійської мови


МЕТОДИЧНИЙ КЕЙС: ЩОДЕННИК НУШ.
СЕЗЬКО Т.А., заступник директора
з навчально-виховної роботи
Краматорської української гімназії.


МОЖЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ STEM – ОСВІТИ.
ЛАБОРАТОРІЯ    РОБОТОТЕХНІКИ  У      ГІМНАЗІЇ.  
ГРУЗІНА Н.В.,
учитель інформатики, команда дітей-учасників гуртка «Робототехніка»



ЕЛЕМЕНТИ МУЛЬТИМЕДИЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ   НА РІЗНИХ ЕТАПАХ УРОКУ МАТЕМАТИКИ.
ІЛЬЧЕНКО І.І.,
учитель математики


РЕЗУЛЬТАТИ  ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ  ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ З  ФІЛОЛОГІЧНО ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ: ЛІНГВІСТИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КРЕАТИВНОГО УЧНЯ, ЗДАТНОГО ДО ТВОРЧОГО ТА НАУКОВОГО ПОШУКУ.
МЕЛЬНИК І.Р.,
учитель української мови та літератури, керівник гуртка «Мовно-літературна майстерня», «Крок до науки»

ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ.
ІВАНИКІНА К.О.,
учитель зарубіжної літератури



Учасники семінару прийшли до висновку,  які  б функціональні обов’язки чи ролі  не виконував би заступник директора, функцію керівництва людьми  оцінюється набагато вище, ніж функцію простого адміністрування. Цим було підкреслено значимість лідерства як невід'ємної якості керівника. Людям більше не потрібен менеджер-адміністратор. Їм потрібен лідер, який би надихав їх на працю, викликав у них бажання працювати з максимальною самовіддачею. Лідер, який закликав би людей вкласти душу в роботу, заразив їх світлою ідеєю, прекрасною казкою, а вони повірили б у неї. Пишаюся приналежністю до кагорти креативних колег, які готові до змін й уже сьогодні будують НОВУ УКРАЇНСЬКУ ШКОЛУ в стінах КРАМАТОРСЬКОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ.

Детальний звіт можна подивитися за посиланням



Немає коментарів:

Дописати коментар