КРОКУЄМО ДО МАЙСТЕРНОСТІ.
ПЕДАГОГИ ГІМНАЗІЇ ПРОВЕЛИ НИЗКУ МАЙСТЕР-КЛАСІВ ДЛЯ УЧИТЕЛІВ МІСТА.
Скільки б ти не жив, усе життя слід
вчитися.
Сенека
Педагог-професіонал
завжди шукає найоптимальніші шляхи для підвищення якості навчання та розвитку
інтересу до предмета. Сьогодні дуже важливо, щоб учитель був творчою,
саморозвиненою особистістю. Адже саме Учитель має великий вплив на формування
світогляду Людини, яку він навчає.
Сучасний
вчитель – це професіонал, він має бути і артистом , і художником, і
письменником, і співаком, але при всьому цьому завжди залишатися і учнем.
Хороший учитель постійно повинен продовжувати вчитися: учитися працювати над
собою, учитися спілкуватися з дітьми, учитися
готуватися до уроку. Педагогічна діяльність подібна до мозаїки - образ
складається з шматочків, кожен з яких необхідно підібрати по кольору, формі,
розміру. Праця кропітка, трудомістка: не завжди частинки співпадають. Іноді
доводиться все перекладати по - новому. Удосконалення якості навчання та
виховання в сучасній школі безпосередньо залежить від рівня підготовки
педагога.
Педагоги Краматорської української гімназії іноземної мови знаходяться у постійному
пошуку нових форм підвищення рівня
професійної майстерності, способів передачі власних напрацювань та досягнень. У
2019-2020 році на постійній основі продовжує свою роботу педагогічна майстерня на базі гімназії,
керівником якої є Дмитрієва Інна
Геннадіївна. Так 8 жовтня та 12 листопада відбулися заняття «Групи професійної
майстерності вчителів англійської мови». Групу створено в рамках проекту
Британської ради для підтримки професійного розвитку вчителів іноземної мови.
Перша зустріч була присвячена знайомству з
специфікою організації роботи групи та структурою проведення занять. Під час
зустрічі учасники ділилися своїм досвідом безперервного професійного розвитку,
висловлювали впевненість в результативній та плідній співпраці вчителів міста з
фасілітаторами групи, вчителями
англійської мови Краматорської української гімназії, Дмитрієвою І.Г. та
Єрмоліною Г.М.
Під час другої зустрічі вчителі ефективно опрацювали
стратегії планування уроку англійської мови, а саме планування у форматі задіяти-вивчити-активувати (engage-study-activate). Використання трьох зазначених елементів при плануванні уроку, в рази
підвищує його ефективність та результативність.
Після опрацювання кожного модуля учасники
групи отримали домашнє завдання, метою якого є активне застосування прийомів та
форм роботи безпосередньо у своїй професійній діяльності.
Отже, чекаємо на нові зустрічі, нові напрацювання, бо , як стверджував Монтеск'є: «Треба
багато вчитися, щоб знати хоч трохи»
Немає коментарів:
Дописати коментар